Huibert van der Hoekpln 1
We zijn heel tevreden hoe onze makelaar Derek van Laren ons heeft begeleid tijdens het verkoopproces van onze woning. Derek is een prettige persoon in de omgang, zeer deskundig, vriendelijk, oprecht en staat altijd voor je klaar. We zouden zeker weer voor Derek kiezen, het was echt prettig samenwerken. We hebben geen tien gegeven omdat er nog ruimte is voor verbetering in de back office. Maar overall zijn we zeer tevreden met Ooms.
Lokale marktkennis
Service en begeleiding
Deskundigheid
Prijs / kwaliteit
Aanbeveling
Ik zou deze makelaar aanbevelen